Дизайнеру Call of Duty: Black Ops 2 советуют покончить с собой

Дизайнеру Call of Duty: Black Ops 2 советуют покончить с собой

fe13b9da

После патча к Call of Duty: Black Ops 2, снизившего эффективность оружия AN-94, DSR 50 и Ballista, в твиттер директора по дизайну Treyarch Дэвида Вондерхара стали приходить нецензурные выражения и призывы покончить с собой. Некоторые фанаты и вовсе угрожали ему физической расправой.

В защиту Вондерхара высказался Дэн Эмрич из Activision. По его мнению, если часть сообщества Call of Duty считает нормальным писать человеку пожелания смерти из-за стремления хорошо делать свою работу и максимально сбалансировать игру, то нечего удивляться, что в «большом» мире репутация Call of Duty будет соответствующая. Более того, учитывая, что такие типы есть во всех игровых сообществах, нечего удивляться тому, что отношение ко всем геймерам до сих пор несерьезное.

Эмрич порекомендовал пользователям уважать людей, которые создают их любимые игры, и призвал недовольных отказаться от угроз и перейти к разумному диалогу.

Также в комментариях к заметке Эмрича можно найти очевидные, но от того не менее любопытные выводы о том, что такое поведение есть прямым продолжением оскорблений других игроков в игре, и что объясняется «батхерт» такой публики именно тем, что несбалансированное оружие, конечно же любимое у тех, чья цель — «понагибать» других людей в игре любой ценой. И плевать на какой-то там баланс.



Теги: , ,


Автор: Николай Ильченко Все публикации:
Меня зовут Николай Ильченко, и вот уже лет 20 я играю в компьютерные и видеоигры. Ну и пишу о них лет шесть, конечно. Наверное стоило бы давно перейти в какую-нибудь тему "повзрослее", но... игры это интересно. И о них стоит думать и говорить, хотя бы потому, что они - один из важнейших факторов формирующих мироощущение нового поколения. Да и нашего - чего таить...
  • cyber_ua

    хм, а причем директор по дизайну к нерфу оружия?

  • Taras Malanchuk

    Дуже цікаве явище та дуже цікавий тренд. Як на мене, це велика проблема при роботі з любим комюніті, а особливо з інфантильним, а геймери якраз в більшості такі. В першу чергу, потрібно зрозуміти що ж таке, на сьогоднішній день розвага, як явище. Адже розвага у кровавому Римі та сьогодні не одне й теж. Сьогодні розвагу поступово змістили у більш віртуальну площину. Книжки, кіно, ігри, перегляд по ТВ улюбленних матчів. Все це лише у нашій уяві. Адже ми насправді не там, там лише частина нашої уваги, лише її частина. І тут, я розумію просту річ. Якщо гравець у шутер, повністю віддає свою увагу грі, то це насправді не проблема гравця. Як я писав раніше у коментах до гри GTA 5 — це такий склад фізіології людини, така її натура, така генетика, така якість її свідомості, коли швидко знищується межами між реальностями. Згадайте своїх товаишів помішаних на книжках з фентезі, Кастанеді чи на науково-поп. фантастиці. Які вони в житті, і в кого перетворюються, коли починають в захльоб росказувати про якогось мага чи про якусь техніку Драхмапутри 3-го, чи ще щось. Очі горять, людина стає іншою, і ви її не впізнаєте. З іграми так само. Йдемо далі, далі цікавіше. З цього випливає протий факт — розробники нових розваг настільки адаптують нові технології під інструменти побуту, що людина, з певними нахилами поступово втрачає контроль над своєю увагою. По суті, вона виконує ту задачу, яку ставить розробник, вона починає «хворіти» тим світом, тою реальністю, тою грою. І чим довше людина в таких проектах, тим більше їй хочеться там реалізуватись, тим більше їй хочеться бути спритнішою, викобелюватись і отримувати сильніші емоції, адже це нормально у всіх кайфариків (: І по факту, що ми маємо. Чуваки, які себе вже не контролюють, так як у грі бачать весь сенс свого життя, просто поступають так, як поступають типові наркоши, яким зменьшують якість стафу любі бариги. Вони просто звіріють. І тут вуаля. Чувак, який по суті розробив віртуальний наркотик — каже, що ті, хто стали його наркоманами — рєдіскі, і що це не наркотик, а що це просто розвага. Просто розвага? Якщо це просто розвага, то чому такі бабоси туди луплять? Чому такі технології розробляють? Чому такий маркетинг? Чому такі супер-специ задіяні? Та не росказуйте казочок Вєнского Лєса пане Емріч. Ви прекрасно знаєте, що ви продукуєте, ви прекрасно знаєте, наскільки Ваші розробки є місцями небезпечні. Ви прекрасно знаєте, яку ціну Ви платите та весь Ваш колектив за те, аби люди сиділи на Вашому віртуальному героїні. Вам ночами сняться треди, Ви як упир чекаєте на додаткову увагу, ну але звичано як і любий грамотний ТОП менеджер — побічні ефекти Ви будете, пане Капіталіст, знищувати на корню, а своїх загравшихся довірливих кайфариків топити в інформаційних потоках, як котиків у відрі, аби вони не псували репутація продукта, який позиціонує себе як — якісна, популярна, стабільна серія просто віртуальної розваги не більше. Have fun, folks? А от бо ні. Тому, я на стороні цих упоротих нагібаторів, які розміняли свій час, гроші та увагу на те, аби життя прожити у моделі, яку Ви ж для них і створили, майстре конструювання не матеріального. Виходить щось Ви не прорахували, щось йде не так. А я знаю що — Ви не врахували людський фактор, який є самим непередбачуваним, і власне тому і не прорахованим. Чекатиму на ще більший негатив у Вашу, пане капіталіст сторону. Адже, як я кажу — пройшов час баблорубства на мейнстрімі. Пора робити ігри для людей, які будуть чомусь вчити, розвивати, а не робити кайфариками занадто чутливих пациків — до яких належу і сам. Тому в більшість ігор грати не можу, так як мене просто розриває від того всього перегною мансів, на які підсаджують людей. Фак — Ю, Спілберг!

  • https://twitter.com/punkbooster RAIDER

    Маланчук, ты откуда-то копируешь эти комментарии?

  • Taras Malanchuk

    Як я затрахався з тобою, малий, чесно. Ти такий вже упирьониш. Ще раз — я пишу все від себе, як ти сідаєш і пишеш про якусь гру. Просто я інколи реагую більш гостро на щось, інколи меньш. Все залежить від суті, яку я зчитую з інформаційного поля. Все залежить від вбросів приводів. Це норма для любого ПРщика, і т.д. Просто я думаю так, як я думаю, не більше.

  • Death

    надо же а я и незаметил, я этими пушками сейчас непользуюсь, но балисту зря было урезать она и так несильно мощная но зато легкая и удобная для квейцкопфа в самый раз)

  • whitewolf

    КОД ком’юнити в деле)) хотя таких игровых сообществ большинство… положить на кого-нибудь в сети, это святое(((

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Зачем вы читаете мысли с моей головы?) И еще их и пишите вместо меня?

    А если честно, то полностью согласен.
    Хочу добавить только, что реально надоели бездушные стрелялки. И не сколько из-за самого процесса, а столько из-за того, что потом ты осознаешь, что потратил кучу времени… на расстрел виртуальных людей. И все бы ничего, был бы в этом хоть какой-нибудь смысл. Например, я люблю игры с хорошим сюжетом — до титров ты как бы живешь другим персонажем, ощущаешь его в себе (и наоборот), проживаешь его жизнь. Такие игры ничем не хуже книги, имхо. Особенно, если ты после прохождения сделал какие-то для себя выводы.
    А когда ты заходишь в игру только для того, чтобы пострелять по целям, то это просто бессмысленная трата времени, не несущая в себе никакой пользы.

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    А знают ли эти люди, что угрозы — это уже уголовная статья? Просто люди таким образом могут себе же хуже сделать.
    Тем более, действительно всегда лучше просто договориться. Пару тысяч одинаковых постов в твитторе — и на эту проблему все же обратят внимание. А угрозы просто никто всерьез не примет. В них совсем смысла нет.
    Людям надо учиться свою точку зрения выражать менее агрессивно.

    З.Ы. Ничто не портит игру больше, нежели ее фанаты.

  • Taras Malanchuk

    Ну вже вибачайте за телепатію (: От погоджуюсь, коллллега! Згадайте перші Медал оф Хонор. Ну було ж дійсно цікаво там грати за бійців 2-ї світової. В тому був фан та якісь відкриття, той же Фульфенштейн, а зараз це якийсь віртуальний онанізм, вибачте панове.

  • https://twitter.com/punkbooster RAIDER

    Зачем вы лижите Маланчуку яйца?

  • Taras Malanchuk

    Почекайте, а як же Дота? Адже саме фанати придумали новий концепт, який став новим відкриття для Гейма. Псують скоріше не фанати, а ті, хто перейшов межу фанатизму настільки, що став жертвою системи, в яку його було втягнуто. Адже конструктори повинні тестувати свої моделі, а що роблять капіталісти? Вони тестують свої продукти на людях онлайн — і їм побарабану. Про це я також писав, і в цьому є сама велика трагедія сьогоднішній геймерів. Вони просто піддаються тотальним тестам. Допоки не введуть закони, що гра немає права бути випущеної поки не пройде апробацію — доти будуть ці проблеми. В Радянському Союзі, аби фільм вийшов, сценарист міг сценарій доробляти 20 років. І подивістья ЯКІ шедеври радянського кіно? І який шлак дає Голівуд. Те саме і з іграми.

  • Taras Malanchuk

    Толстовато тролиш змійониш. Старайся краще, бо роскажу як ти деревяними членами приторговував на польскому базарі в 2006-му.

  • https://twitter.com/punkbooster RAIDER

    Зато правду говорю.

  • Taras Malanchuk

    Правда субэктивна категорія, яка залежить від твого виховання, освіти та досвіду. Істина ж, обєктивна, вона не залежить не від кого. Гравітація — істина, твої думки — правда для тебе, для когось не правда. Фокус тролінгу заключається у вичлененні істини в темі, і поступового підводу опонента до неї, шляхом іздьовок, які знімають нашарування субєктивної позиції. Таким чином, жертва під кінець усвідомлює істину та у розпачі від своєї халтури, яку їла скрізь де всуне носа, починає отримувати різкий біль у анусі. Шукай істину та підводь до неї, вказуючи на проколи у світогляді. А ти поступаєш, як типова дівчина, навязуєш свою субєктивну тему. Хоча ти може і баба, а я тут розпинаюсь (:

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Я согласен с данным человеком, о чем выше и написал. Или необходимо спорить с каждым мнением и категорически с ним не соглашаться? Это глупо, по-моему.

  • https://twitter.com/punkbooster RAIDER

    Ладно, лижите дальше друг другу и да прибудет с вами истина!

  • Taras Malanchuk

    Бастард, не ний. Неду Старку бошку отрубали, так що чекай свого часу в дозорі, будь на чеку і станеш Королем Ажіотажу. А Білий Ходак Маланчук ще тут мелькне манівцями (: Бережи свій пупан, маля (:

  • Taras Malanchuk

    Та забий, у нас з Дімою світоглядний конфлікт, я стверджую що Death — Voice Of The Soul це справжній метал та мистецтво, а він заперечує, тому що тут не аруть горлопани з його улюблених колективів (:

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    О, МоН… одна из моих первых «стрелялок» и поистине легендарная серия. А все потому, что акцент делался скорее на чувствах, на эмоциях, а не на сухой пальбе и кинематографичных взрывах. Чувствовалось желание разработчиков рассказать историю какую-то, а не просто заработать денег.
    В наши дни играм не хватает открытости и акцента на качественном сюжете. Не одной графикой и геймплеем ведь.

  • Taras Malanchuk

    Так і я ж про що. Просто є з чим порівняти. А що бачила нова генерація геймерів? Вони вже звикли до цієї постної каші і не знають хороших прикладів. І не дивно, що вони бунтують, адже як ти їх не дури, людина все-рівно відчуває що щось тут не то, дивлячись на інші кльові ігри.

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Так у нас тоже конфликт с ним. И тоже Вселеннского масштаба.

  • Taras Malanchuk

    Ну як би це також позиція, я розумію його стратегію, але вона доволі не цікава. Це типовий пасаж усіх дарувань покоління ЯЯЯ. І він Америку не відкриває. Просто з початку це прикольно, а далі, коли немає конструктива, це трошки скучновато. Складніше конструктив будувати семантичний, а в нього він суто під настрій та під те, що цікаво. А це не є показником, це так погратись. Поки він ще мале, то йому прикольно в це гратись, а коли захоче трошки більше грошей, тоді потрібно буде міняти стратегію. Питання чи він буде цікавий далі в контексті його конструктива. Зараз він цікавий нахабністю, але далі що? А далі без аналізу, системного методу та актуальності — ну такоє, вже бачили — клікаєм далі. Ну читаю його статті, деякі останнім часом пригожі, але щоб сказати, що чіпляє не скажу. Чекаю поки проявить себе, а далі або цікаво, або ігнор, бо таких ЯЯЯ дарувань — повний інтернет. Всі хочуть писати, писати про те що подобається, ігнорують тренди, і мнять себе Гантерами Томпсонами.

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Но он уже приелся своими подколами и шуточками. Просто его стеб начал повторяться и читать (а также отвечать ему) становится попросту неинтересно.

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Я имел ввиду не фанатов, в смысле, любителей, а фанатиков, которые смотрят однобоко на объект «обожания» и не хотят прислушиваться к другим, отличным от их, мнениям.

  • Taras Malanchuk

    Так, все б нічого, якби весело креативив з душою, а то одне й те ж, ну тупо просто вже не цікаво обєктивно. Я люблю тролів, але з правільною поставленою школою, креативом, вогником, а тут або в нього муза десь забухала, або він не такий вже Акімов, а просто корчив з себе, а ми велись.

  • Taras Malanchuk

    А, ОК.

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Что-то мне кажется, что тролли — они всегда тролли. А это — просто косплей троллинга и не более. ;)

  • Taras Malanchuk

    Ахаха — косплей тролинга! ЦЕ Я ЗАПАМЯТАЮ!!!! ХА ХА ХА!

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Ну а как Райдера по-другому назвать? (; Полноценного троллинга тут нет, поэтому он является лишь косплейщиком троллинга.

    Кстати, сударь, не желаете со мною пообщаться в другой обстановке? Общий язык мы уже нашли, тем для разговоров валом… поэтому я бы с удовольствием поговорил с тобою, но в другой, менее формальной обстановке. (;
    vk.com/herr_teufel — я в ВК.

  • https://twitter.com/punkbooster RAIDER

    Идиот.

  • Taras Malanchuk

    Рыцарь без страха и упрека ожидает рандеву (: +