Santa Monica Studio та PlayStation PC випустили спеціальний трейлер, який демонструє одну з ключових особливостей ПК версії колишнього PS4 ексклюзиву God of War – підтримку надшироких моніторів.
Мандруйте скандинавським світом і насолоджуйтесь неймовірними краєвидами на панорамному зображенні. Підтримка надшироких моніторів створює ефект перегляду в кінотеатрі та переносить у світ God of War.
PlayStation PC
Втім все виявилося не так просто, як здавалося спочатку, коли розробники взялися за створення ПК-порту гри. Про це Gamespot розповіли Міла Павлін (Mila Pavlin), провідний дизайнер користувацького досвіду в Santa Monica Studio та старший технічний продюсер Мет Девальд (Matt DeWald).
За їх словами, у такій грі, як God of War, недостатньо просто змінити співвідношення сторін з 16:9 на 21:9. По-перше, розробникам довелося адаптувати під новий формат весь інтерфейс гри. По-друге, переграти гру та переглянути кожну сцену (особливо кат-сцени) на ультрашироких моніторах за участі Кратоса та інших персонажів, щоб налаштувати правильну поведінку камери.
Справа в тому, що з розширенням field of view (поля зору) в подібні сцени та ігрові моменти почали потрапляти речі, події та NPC, які раніше були з певною метою приховані від очей гравця. То ж все це довелося виправляти і правильно налаштовувати вручну.
Як тільки ви розширюєте FOV, ви починаєте бачити речі, які ніколи не повинні були бачити. На екран потрапляє усе, що раніше залишалося за кадром 16:9. Наприклад те, як Атрей займає свою позицію для певної сцени, – пояснив Мет Девальд.
Як уже розповідав GameWay, окрім підтримки широкоформатних моніторів ПК версія God of War отримала низку інших графічних покращень, доступних власникам сучасних відеокарт від AMD та Nvidia.