Косплей на тему GTA 5 поднял на уши полицию Франции

Косплей на тему GTA 5 поднял на уши полицию Франции

Двое фанатов GTA 5 решили отпраздновать релиз долгожданной игры, нарядившись подстать героям серии – в одежду криминального вида и маски. Заодно ребята вооружились игрушечными, но весьма похожими на настоящие пистолетами.

Как сообщает Polygon, когда косплееры разгуливали в таком виде по улицам города  Монтаргис, что южней Парижа – сознательные граждане забеспокоились и вызвали местную полицию. На место пришествия прибыло по крайне мере 15 полицейских вооруженных автоматами.

К счастью, никто не пострадал, и в ситуации быстро разобрались, но как сказал один из полицейских – такая шутка со стороны фанатов GTA 5 могла бы закончится весьма плачевно.

Напомним, это уже не первый случай связанный с выходом игры GTA 5. Как уже сообщал GameWay в Америке ради покупки GTA 5 без очереди, геймеры прикинулись полицейскими, а в Лондоне трое подростков ограбили и чуть не убили покупателя игры, украв у него заветный диск.



Теги: , , , ,


Автор: Павло Кібурга Усі публікації:
Батько-засновник GameWay.com.ua, відомий, як Kiburga. Вірю у світле майбутнє геймінгу!
  • Taras Malanchuk

    Саме цікаве, що я раніше писав, що ця гра по суті несе в собі дестркутивний посил і такі клоуни будуть ще більше захоплюватись блатною романтикою та створювати непотрібні прецеденти. Чому в героїці цього проекту не поліцейські, не пожежники і т.д. Чому кримінальні елменти, це так тупо. Ні, я розумію маркетингову позицію – для школоти це тренд і на нього розраховують, але блін. Якось так тупо виходить. Хз, я не ноб, але це криво і тупо. Ідеологія має буи ідеологією порядку, а не дитячих капризів. ІМХО

  • Хто хоче бути просякнутий ідеологією порядку, хай грає L.A. Noir і дивиться “Поліцейську академію”))
    А тепер чесно: більшою мірою згідний з твоїм твердженням.

  • То есть, по твоему все фильмы про бандитов сделаны для школоты? Взрослому человеку они не могут быть интересны?

    Потому что игра посвящена пожарникам не будет такой интересной, как игра про преступников.

  • ArdenDanmer

    Здравомыслящему человеку нет нужды навязывать идеологию. “Правильная” будет такой же бесполезной, как и “не правильная”. А идиот и с “правильной” дел наворотит.

    Ребята молодцы, сначала сделали, потом подумали.

  • mofovik

    Какие школьники? У игры есть возрастные ограничения, она предназначена для взрослой аудитории. Как игра называется? О каких пожарниках и благородных девицах может идти речь? Я вот не могу назвать фильмы Гая Ричи и братьев Коэнов тупыми только потому что они про уголовников. Никому не интересны истории о тихонях и задротах, люди хотят зрелищ

  • Hellblazer

    Интересно, сколько еще будет длится понос новостей о GTA 5 во всем интернете…?

  • Taras Malanchuk

    Формальні контр-аргументи всього лиш словесна еквілібристика, яка крім як трусити повітря більш нічого не може, тому не варто її використовувати, я ж пишу по суті.

  • LoL

    Это на долго.

  • Taras Malanchuk

    Давай так, не будемо плутати читачів та мене. Я не писав “гра про бандитів” я писав, що в основі сюжету лежить деструктивна установка, тобто шлях злодія, шлях людини, яка плює на закони суспільства та хоче взяти те, що хоче по принципу “дитячої власності” та по власним капризам. Ось тобі наведу правила “дитячої власності”, аби ти зрозумів до чого я веду:

    1. Те, що мені подобається, – моє.

    2. Те, що я побачив першим, – моє.

    3. Те, що я схопив, – моє.

    4. Те, що здається моїм, – моє.

    5. Те, що у мене було завжди, – моє.

    6. Те, що я можу забрати, – моє.

    7. Те, чого декілька штук – ВСЕ МОЄ.

    8. Те, що ти упустив з рук – автоматично стає моїм.

    9. Те, що моє, воно ніколи не при яких умовах не стає твоїм.

    Звідси випливає просте судження, що злодій є дитиною, це тобі скаже любий криміналіст. Подивись фільм “Заводний апельсин”, там добре показано, як головного героя не перевиховали у дорослу відповідальну людину лише тому, що він хотів залишитись дитиною. Ображеною, жорстокою, мстивою дитиною. Любий злочинець – це дитина, тобто, неповноцінна одиниця соціуму. По суті, злочинцю у певний час становлення особистості не дали подорослішати. Правільно оцінити концепцію дорослого життя, його суть та переваги. Тому я не кажу, що не потрібні фільми про бандитів чи ігри, я стверджую, що вони потрібні, але лише для того, аби показати суть цієї проблеми. Відкрити “майбутнім бандитам” та тим, хто може їх такими зробити не свідомо, ті моменти, які вони не повинні ігнорувати, які приведуть до зміни внутрішніх установок від конструктивних до деструктивних. І добре б було якби злочинець шкодив сам собі, але ж він шкодить іншим людям. Тому GTA 5 це шикарна платформа, але нажаль, в основі своїх має деструктивну провокацію орієнтовану на школоту та інфантилів.

    Відносно маркетингово тренду – я ж вказав, що я його розумію, але не схвалюю.

    А про те, що про поліцейських та пожежних не буде цікаво – це помилка. Подивись “7”, “Fireproof”, “Backdraft” – якщо ще не бачив, це фільми від яких комок у горлі і не можеш переключити ні на секунду.

  • Taras Malanchuk

    “Здравый смысл” каже мені, що Земля плоска, коли я йду по вулиці, але ж це не так, правда? Є трошки глибші, ширші та сильніші ресурси ніж здоровий глузд, звідки людині потрібно черпати інформацію і один з цих ресурсів – правільна (конструктивна) ідеологія. Конструктивна ідеологіє, це є закон людини, який вона створила для себе аби краще еволюціонувати, адпатовуватись. Я люблю наводити наступний приклад – людина не може літати від природи, але ми вигадали літаки і т.д. і літаємо, тобто, ми напротивагу законам природи створили свої – людські закони, саме вони і входять у контрсуктивну ідею про адаптацію, ідеологію. І так, дай одному автомат і дай йому правільну ідеологію – він зупинить фашизм. Дай іншому автомат і не правільну ідеологію – він поставить євреїв та циганів до стінки та розстріляє. Історія вже пройшла цей етап. Чому один захищає, а інший подивившись “Темного лицаря” розстрілює дітей у кінотеатрі? Відповідь очевидна – одному дали можливість пізнати ідею людства, іншому ні. Так от, GTA 5 – це інструмент, який заважає пізнати істинну ідею нашої цивілізації. Вона викривляє суть адаптації, відводить ідею со-творення у русло ідеї постійного конфлікту. Більше того, ця гра не дає рішень у контексті соціального конфлікту повноцінних (дорослих відповідальних) та не повноцінних (постраждалих у дитинстві, не повноцінних). Багато можна чого дадати. Хоча платформа просто нереально шикарна, тут знімаю капелюха.

  • Taras Malanchuk

    Ти не плутай атракціон з мистецтвом. Мистецтво нам дано для того, аби не померти від істини. А атракціон – аби жрать, срать, ржать. Тобто ігнорувати істину замість того, аби мати рішення як з нею жити. Так, от. Річі та Коени, це не мистецтво – це атракціон. І тут все зрозуміло. І не вигадуй зайвого. Чому я звернув свою увагу на GTA 5? Тому що тут складна ситуація. Зараз етап формування нової реальності для споживачів розваг. Особливо електронних. І так виходить, що багато хто плутає ігрове-силіконове мистецтво, з атракціоном. Як плутали тоді, коли кіно лише формувалось. І я хочу для себе вияснити що до чого. Хоча звичайно ти переконаний, що віртуальні розваги не можуть бути мистецтвом. Я памятаю твої тези раніше з цього питання.

  • mofovik

    Как это не могут быть искусством? Наоборот, могут, может ты что-то путаешь? Так вот, фильмы вышеназванных режиссеров именно искусство, там интересные сюжеты и они рассказывают истории уголовников, жестокие, порой смешные, лихо закрученные и кровавые. GTA V – это отражение этих фильмов, сатира на преступный мир, массовую культуру и современную жизнь. Адекватный человек все это заметит, получит удовольствие и от процесса, и от истории. Неадекват, как уже выше говорили, может пойти убивать даже после игры в Angry Birds и вообще сделать все неправильно

  • В “Механічному апельсині” Кубрика перевиховати ГГ було просто неможливо – він був частиною того жорстокого суспільства, дитям епохи. І спроби соціальних структур зробити його добрим і співчутливим, привити емпатію до ближнього базувались на болю самого пацієнта. Замкнуте коло.
    В жорстокому суспільстві добро не визнається.

  • Taras Malanchuk

    На мою думку, фільми Річі та Коенів не є мистецтвом лише тому, що вони не дають нам ніяких рішень як уникати появи таких елементів у суспільстві та як з ними жити поруч, якщо вже змінити їх по факту не можна. Візьмемо для прикладу “Місце зустрічі змінити не можна”. Там крім всього всього шикарного йде постійний діалог Глєба та його молодого помічника, через який випливають ті чи інші рішення, ті чи інші позиції та їхня критика. Такий фільм формує конкретну картину світогляду у якому немає підміни понять. У якому біле це біле, а чорне це чорне. Ну і звичайно грамотно показують трагедію обставин, у якій вже все відбулось і також присутні конкретні рішення. А Річі та Коени, – талановиті фігляри, які досконало володіють інструментами індустрії та креативом, не більше. Вони дають те, що публіка хоче – тому це атракціон. А митці виводять глядача із зони комфорту, вони його піднімають та опускають, проводять по всім шаблонним установкам та вказують на ілюзорність їхніх переконань, включають внутрішній діалог, активують боротьбу протиріч. Змушують передивитись своє минуле, змушують усвідомити різницю між поняттями “ціна” та “цінність”. Де це є у Коенів та Річі? Але це є у “Rane” Драгоєвіча http://www.youtube.com/watch?v=KfGelD1oFm0 Як то кажуть – відчуй різницю.

    Якщо тобі цікава сатира, то чому ти не смієшся з Петросяна?

    В нас мабуть різні уявлення про адекватність. Я не можу ігнорувати певні речі, які я бачу у комп’ютерних іграх. Але більшість “адекватних” привчили ігнорувати купу деталей, які з часом формують певний, потрібний комусь світогляд, а саме – світогляд користувачів. Типу, ну ок – бандити це норма, хо хо хо

    Особисто я, за виховання типу радянського покоління, яке виросло на гардемаринах, мушкитерах, Фенеморі Купері і т.д. а не на цинічно “крутих”, а насправді інфантильних, користувацьких GTA 5.

    Я хрещенный батько одного хлопчика, він пішов у 3 клас і він страшно хоче аби йому купили GTA 4 та 5. Але ми з його батьком порадились та заборонили йому ці ігри і пояснили чому. Замість цього купили логічні та спортивні. Він сердиться, бо весь його клас грає у GTA 4 і чекають на 5 частину. Мені батько цього хлопчика розповідав про інтелектуальний рівень цих однокласників та їхнє виховання. Воно жахливе. Вибачте, але крім дядь, яким за 30, і які хочуть фану, є ще купа дітей, якими не займаються батьки і попавши у такі проекти – їхнім свтоглядом займуться потні кримінальні елементи та занюхані наркоторговці з соняшної Гамерики – Вау Вау Вау…

    Напевно наше непорозуміння у тому, що я не люблю атракціони, але інколи вимушений брати у них участь, тому що більшість встановила таку тенденцію виходячи з навязування дурниць меншістю, яка має з цього великі профіти.

  • Taras Malanchuk

    А я до чого пишу? Оточення формує особистість, а не навпаки. Жан Жак Руссо помилявся, коли стверджував, що ми народжені вільними, але самі себе за життя заковуємо у кайдани. Правільно сказав Саймон Мюррей – якщо ти народився у Бостоні, у сімї мільйонера, то в тебе все зрозуміло з майбутнім, і так само, якщо ти народився деьс у Африці, в селищі де 80% людей хворі на СНІД, в тебе так само все зрозуміло з майбутнім. І у цьому моя позиція – не потрібно пропускати проекти, які формують жорстоке суспільство, розумієш? Бо потім, як у “Апельсині” буде. Нам здається, що це не впливає на побут, але це не так. Потрібно завойовувати кращий світ, а не давати комусь робити його, і відповідно твоє оточення лайном. Байдужість – найгірша риса людини.

  • ArdenDanmer

    Землю называли плоской как раз из-за идеологии, как и то, что Солнце крутится вокруг нее.
    Вы, товарищ, приравниваете отсутствие идеологии к неправильной идеологии. Самолеты к ней отношения не имеют. Как и то, что поднявшись в воздух, человек нарушил законы природы.

  • Я зараз теж можу скласти список 1000 і одну тезу, як змінити світ на краще. І що? Вони запам’ятаються тільки мені і тільки тим, що на них я втратив певний час свого життя, замість того, щоб його наладити. Вважаю, що світ починається з себе, а змінюючи себе, можна якщо не змінити оточення, то, принаймні, дивитись на нього по-іншому. А більшого нам не дано. Причина тому – системність. Хто вчив сисаналіз у виші, зрозуміє.

  • Taras Malanchuk

    Про те що Земля не пласка знали і до Ватикану, проте вплив певних кіл змусили людей забути про цей факт та перейти на іншу логіку. Війна переконань. Я до того, що якщо у людини немає обєктивної інформації вона може багато чого надумати та вірити у різні дурниці. Якщо дозволяти зявлятись іграм з шикарним технічним супроводом, але з гнилою ідеєю – ми отримаємо ту саму пласку Землю, просто у іншому контексті. І так, якраз у Ватикана була ідеологія, була викривлена, а не відсутня у людей, які виходили з неї. А гравітацію ми подолали лише тому, що одиниці усвідомили, що вони мають інтелект, яким можна користуватись та краще адаптуватись. Так само я роблю примітивні, але все ж кроки, завдяки якому вже є інтелекту оцінити GTA 5 – але я виходжу у пріорітетах оцінки не з технічних прибамбасів, а з суті справи – ідеї. І от ідея у мене викликала страшенний дизонанс. Наведу інший приклад – “Аватар”. Технічно дуже сильний проект і хоч ідея “Пакахонтес”, але вона конструктивна, вона правільна і тому цей фільм я сприйняв дуже добре, і такі фільми я хочу переглядати, як хочеться інколи ще раз пограти у “Героїв 2-3”.

  • Taras Malanchuk

    1000 тез потрібні лише там, де вони потрібні, і лише там де їм місце, і це також із сис.аналізу. Я стикнувся у побуті з ситуацією навколо бажання мого похресника пограти в GTA 5. Це і змусило мене висловитись. Тому що ця гра має пряме відношення до становлення майбутнього людини, яка мені дорога і я зацікавлений у тому, аби цей хлопчик став людиною, особистістю, а не “дитям епохи”, “поколінням XYZ” чи дурником, якому навязали ті чи інші переконання, аби він жрав, срав, ржав. І він виросте не байдужим, а це головне.

  • ArdenDanmer

    Нет ничего плохого в том, что если у человека нет объективной информации, он пытается пояснить что-либо исходя из известного. На этом весь мир был построен, включая эти ваши идеологии.
    Ну а если человека воспитывают компьютерные игры – это не вина игр.

  • Taras Malanchuk

    Якщо людина на героїні – це не вина героїну.

    Продукт людської діяльності має бути корисним для людини, інакше це вже не продукт людської діяльності, це вже щось ксеноморфне, що немає ніякого відношення до нас. Коли Тесла розробив унікальну потужну зброю массового знищення, він одразу її знищив, усвідомивши наслідки. Такої ж позиції я очікують від розробників ігор.

  • Taras Malanchuk

    Якщо людина на героїні – це не вина героїну.

    Я сподіваюсь на більш відповідальнішу позицію розробників ігор. Коли Тесла створив зброю массового ураження він тут же її знищив.

  • Taras Malanchuk

    Оу, невротики відписались. Яка ерекція, ух.

  • mofovik

    Появления криминальных элементов не избежать, это не искусством исправляется. Оно лишь показывает, что это плохо, это опасно, причем иногда и смертельно. Фарго – жесткая криминальная драма, основанная, между прочим, на реальных событиях. Преступник всегда получит по заслугам или пулю в лоб, тут же и “Место встречи”, только показано со стороны милиции. Возьмем Snatch, герои – жулики, становятся жертвой более хитрого жулика, остаются ни с чем, при этом погибает куча людей. То есть показаны последствия преступных действий, мрази показаны мразями. В чем тут подмена черного и белого? Кстати, такое двухполярное мышление – признак идиота, извиняюсь, если кого обидел, но в жизни еще полно оттенков серого и даже есть другие цвета. Предложенный тобой ролик вообще не искусство и не аттракцион, это какое-то говно. Запретом вы ничего не добьетесь, он будет без вашего ведома играть в GTA, а там могут быть и другие тайны, лучше показать, что это такое и объяснить, почему вот это плохо, а вот это хорошо. Да, сейчас проблемы с идеологией, воспитанием и образованием. Искусство лишь отражает современные тенденции и адекватный человек с правильными моральными установками все это замечает, не идет убивать и грабить людей GTA 5 – феномен, совмещающий в себе аттракцион и искусство. Он показывает мразей, пытается объяснить их мотивацию и поступки, наказывая за плохое или неадекватное поведение гибелью или арестом, дает шанс игроку проявить себя с хорошей стороны, помогая прохожим

  • ArdenDanmer

    Верно, ведь героин, как и любой другой наркотик – используется/использовался в медицинских целях. И если идиот догадался его колоть, или что там с ним делают – его вина.
    Глупости, “продукты человеческой деятельности” не несущие пользы – часть человечества как такового уже сколько тысячелетий – войны, любая деятельность ради удовольствия, та же охота. Так что, “пацаны, мы облажались, убить всех?”

  • Taras Malanchuk

    Ну так, певно, люди багато чого вигадали на кшталт героїну, але аналізуючи наслідки використання того чи іншого винаходу ми замінили героїн на інші засоби і такі ж відкриття, тому що є поняття міри. Саме міра визначає ту степніть використання тих чи інших продуктів, послуг і т.д. І я ставлю питання де та міра – межа, за яку не повинні заходити розробники ігор, аби не було негативних наслідків. Питання міри залишаю відкритим.

    І як на мене, всі ці “Pegi 18” це аналог колишньої ендульгенції.

    А відносно різного плану полювань та війн, так це стосується категорії моралі. Одним мораль дозволяє вбивати людей, а іншим мораль не дозволяє проїхати у тролейбусі не заплативши за квиток.

    Але я не для спорів тут відписуюсь, так що пропоную “в интернете кто-то не прав” закінчити, було цікаво побачити твої аргументи.

  • Taras Malanchuk

    Так появу таких елементів нам не уникнути, але якщо люди будуть більш свідомі, то можна цей % мінімізувати через оптимальні рішення. Фарго дуже хороший приклад. Просто “Snatch” хоч і показує фатум, який росправляється з героями, але все ж у цьому кіно більше бандитської романтики, яка всю суть зводить до приколу.

    Моя біполярна позиція базується на простих законах хімії – у природі 2 основних процеса, або хтось гниє, або хтось горить. Тому і розподіляю хоч і абстрактно всі інші матерії по цьому приницпу. А відносно “Rane” ти робиш поспішний висновок, дуже раджу глянути, аби зрозуміти чому я привів його як приклад. “Rane” – це аналог “Trainspotting” тільки у контексті кримінального життя.

    Так ми йому і пояснили, чому ми не дозволяємо в них грати. Я просто відрикаю Youtube вбиваю “GTA 5” і в ТОП 1-2 ось цей ролик http://www.youtube.com/watch?v=sDsJbAFWdIE
    Після чого мені зрозуміло, що це за гра. Просто подивись ролик.

    Так у тому і проблема, що люди вважають, що ідеологія береться звідкісь просто так, але не розуміють, що більша частина установок та принципів любої ідеології джерелом своїм вибирають якраз мистецтво. Тому у всіх цивілізованих країнах, саме мистецтву приділяють дуже багато значення.

    І тому я пишу тут про GTA 5, я хочу побачити у ньому де атракціон, а де мистецтво, і порівнявши вплив, зрозуміти для себе, чи я упереджено сприймаю цю гру, чи все ж вона має дійсно такий вплив, про який я пишу. Просто часу в неї грати та всю її пройти – немає. А автори, які пишуть рецензії і т.д. абсолютно не копають у цьому напрямку, розумієш? Я не можу прочитати адекватний аналіз гри, у якому мені пояснять в чому вона погана, а в чому хороша, все зводиться до технічних, сюжетних та геймплеєвських порівнянь, і ніхто не пише про ідею гри, для чого вона і т.д.

    І так, я б залюбки купив би похреснику DLC у якому б він починав грати за поліцейського, пожежника, парамедика, МЧСника і т.д.

  • mofovik

    О да, по приколу положили толпу народа из-за камня. Где ты тут романтику увидел? Кругом помойка, странные пабы и жестокость, нет там ничего “романтического”, но смешно потому что сатира в купе с абсурдом. Добавь к этому отличную игру актеров, монтаж и музыку, чем не искусство? Да, непривычная для тебя форма, но это искусство. Я посмотрел ролик, это игра с огромной свободой действий, но кто сказал, что надо играть, как дегенерат? Можно ведь и по правилам, благо есть и такая возможность. Дайвинг, теннис, гольф, йога, триатлон, СОБАКА, всего не перечислить. Вот в противовес http://youtu.be/uDZSAY1qfpM

  • Taras Malanchuk

    Ок.

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Я ушёл – теперь на тебя наезжать начали здешние дегенераты. 🙂 Забавно. 🙂

  • Taras Malanchuk

    Кожен має право висловитись. Дегенерати – занадто образливо, якщо чесно.

  • Kirill Dnepropetrovets-Ts

    Имеют право высказаться лишь те, кто высказываются по делу. И те, кто может высказываться.
    А если человек не может высказаться нормально, то пусть вовсе не высказывается. 🙂

    Не обидно. Правдиво. 🙂

  • mofovik

    Имеют право писать обзоры лишь те, кто пишет по делу. И те, кто может писать.
    А если человек не может писать нормально, то пусть вовсе не пишет. 🙂

    Не обидно. Правдиво. 🙂